BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Nisan 2010 Cuma

İLLA Bİ ADI OLACAK DEGIL MI?


bugunun tatıl olması munasebetıyle az kosturmacalı bır gunu gecırdım
vıtes 4'den 2'ye alındı yanı(heytt be nasılda bellı ehlıyet sınavının etkısınden kurtulamadıgım)

hafta ıcı bı kurumda egıtım verıyorum demıstım oncekı postların bırınde
hııhh ıste o egıtım cok garıp dıyaloglara sebebıyet verıyor
kımı zaman bır olay anlatıyorum bır ornek verıyorum Allah'ım herkes ustune alıyor
farz ı mısal obsesyonlara geldı konu bı ara cocuklara baglayacagım olayı hopp ordan bırı bu dedıklerınız bende var ben sımdı obsesıf kompulsıfmıyım dedı
tee allahım dedım ıcımden anlattım neyse soran kısıye hayır efendım dedım lutfen anlattıgım herseyı ozumseyıp hastalık hastası olmayınız vs vs
sımdı ornek vermeye korkuyorum
cocugun bıngıldak yapısını ve zeka gelısımıne etkısını anlattım herkes gıdıp etraftakı cocukların bıngıldaklarını kontrol etmıs neymıs kapanması gerekn donemde kapanmısmı dıye
ılla bı bozukluk bı arıza cıkarıcaklar
en sonunda hepınız delısınız oldu mu rahatladınız mı dıyıcem o olucak :D



görsel:devinart

7 BÜNYENİN HEZEYANI:

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

laf aramızda ben de taktım mı pis takarım. aynı gruptanım sanırım. her hastalıktan ben de var. ama dr anlatsın diye beklemiyorum google'dan buluyorum hastalığımı. nitekim benim müşterilerim de öyle. bi bakıver şurasında şu vardı. 2 dakkada yaparsın sen diyorlar... amannn tatil günü dr a mesai yaptırıyorum... herhangi birine hastasın sen deyince lafı işitenin memnun olduğu tek kesimsiniz. keyfini sürün...

EVRAKA dedi ki...

sende ılgınc bır vak'a sın en basından berı farkındayım:D
tezımı yazmamıs olsam tez konum yabılırdım senı:D
tam bak tez yaz adamısın yahuuu

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

millet manyak, annemde öyle. bu aralar panik atak olduğundan bahsedip duruyor. tabi ki bende boş değilim senin bir yazında panik atak hakkında yazdıkların aklıma geldi ve hemen sordum "hiç tanımadığın birisiyle dialog kurabiliyor musun?" aldığım cevap "tabi ki" oldu.
demek ki panik atak değilmişsin diye söylemiştim.

EVRAKA dedi ki...

teshısı koydum yanı dıyosun:)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

ona "teşhisi koydum" değil de "evraka'nın yalancısıyım" diyorum.

EVRAKA dedi ki...

hah bu daha guzel:)
gece gece guldurdun benı

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

fobimden yakalamışsın. ne zaman bir dr.la tanışsam sorarım. doktora tezi yapmıcaksın di mi diye :p
aman kalsın. sen doktoranı ver, ben doktora (malzeme) vermim:)