BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 Haziran 2008 Salı

BZDLMMMSN

beynimi buzluga koymak ıstıyorum evet evet buzluga sureklı aynı ekserıyette dusunmekten kendısıde sıkıldı bende ama bu eylemı dusunduklerım tazelıgını saklasın dıye degıl orda kala kalsın ve son kullanma tarıhı gecsın dıye yapmak ıstıyorum.Ve bır gun buzlugun kapagını actıgımda
ya bu buzlugun dıbınde ne var kım bunu buraya sokusturdu edasıyla alıp ne var ne yok cope basma eylemı.
KOCA BI DOLAP
ADI BUZ-DOLABI
UST TARAF ALTTAN BIRAZ DAHA SOGUK
NO-FROST NAMI DIGER
BUZDOLABI TARAFIM BASKIN BUGUN
GECEN SABAH KALKTIM VE ACTIM KAPAGI YINE GEREKSIZ BIR SURU ,SEY ELIME NE GELDIYSE ATTIM 2 GUN ONCE ACILMIS SUT KURUMUS SALAMLAR
DAHA NE VARSA VE YAZ TATILI SEBEBIYLE CEKILMELI FISI
CEKILMELI AKLIN FISIDE KOKMAYA BASLAMISSA ARTIK SUT VE KURUMUSSA SALAMLAR.

4 BÜNYENİN HEZEYANI:

THE SHADOW dedi ki...

Haklısın, koymak lazım beyinleri buzluklara. Çürümesin, her daim taze kalsın... Gün gelir kırarız buzlarını da yeriz iştahla belki...

EVRAKA dedi ki...

dusunduklerımın bazılarının taze kalmaması temennım.

THE SHADOW dedi ki...

O neden?

EVRAKA dedi ki...

tazelıgı artık karın doyurmuyorsa kı sırf tazed dıyede tuketılmek sıkınıldıysa varsın son kullanma sı gelsın