BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 Haziran 2008 Çarşamba

ince ayar

Tutsak gibi, bir enkaz gibi, kendim gibi İçimden çıktım bugün, içimle konuştum.....

tek yapılabilirlik,tek yapılan
hayatım film sahnesi gibi bu aralar sahne aynı ama oyuncular farklı
fonda hep bır sarkı
kımı zaman su hayatta neler oluyor calınıyor kulaklarıma kımı zaman da eskılere alıp goturen gözün önünü film şeridi moduna sokan şarkılar
bazen balkondan gelen sigara kokusu
ilerdeki hastanenin hafriyat çalışması
baçedeki çim biçme makinası sesı
tüm bunlar kafamda bir devinime yol açmakta
yine gitmeler
yine bitişler
kendine iyi bak demeler
aynı evdeki yaşanmışlıklar
gözlerin dolması
apartman önündeki çöp variline bile hüzünle bakmak
bu kadar ince düşünülmemeli
delilikle aklıllık arasında çok ince bir çizgi var bunu bilen bunu okuyan bunu hafızlayan psikoloji mezunu ben bunu artık yapmamalı .

yasak

0 BÜNYENİN HEZEYANI: